søndag den 15. maj 2011

DcH Tønder/Løgumkloster

Som sædvanlig begyndte min weekend jo fredag morgen. Jeg kørte Bent på arbejde, og på vej hjem fra Næstved snuppede Zippo, Monty og jeg lige en lille skovtur. Skoven er stadig helt forårs-lysegrøn, og der var bare så smukt.
Og selvfølgelig måtte gutterne op og fotograferes på denne smukke store rod. Monty behøring løftet op og ned, selv om han var vældig i hopla denne morgen.

Vel hjemmé igen var der tid til lidt hygge med Andreas, før jeg skulle ud og handle og hente Bent igen. Så blev campingvognen pakket, og midt på eftermiddagen gik det afsted mod Sønderjylland. Det var 4. år vi var til dette stævne, og 3. år Bent skulle dømme, så vi kender efterhånden de gode ting der er: super mad til billige penge, fine camping- og badeforhold, super hjælpere, hyggelig grillaften lørdag - tja, hvad kan man så snart forlange mere?

Jeg løb med Zippo og så løb jeg springløbene med Ticket. Zippo løb fremragende hele weekenden. 7 førstepladser og 1 disk p.g.a. min overhandling. Og Ticket og jeg kom igennem alle 4 springløb uden at blive disket. Det var rigtig sjovt at løbe med hende. Bent nåede også at løbe alle 8 løb med Dazzler. Heraf var de 5 fejlfri og de sidste 3 med småfejl, som skyldes Dazzlers manglende rutine. Så vi kan kun være tilfredse med dagens løb. I år var der rigtig flotte præmier. Herunder er Zippo og Dazzler med lørdagens "høst".

Søndag vandt Bent og Dazzler AG åben. Rigtig flot gået. Her er han til præmieoverrækkelse sammen med Kirsten der blev nr. 2 med Ceshie og Berit der blev nr. 3 med Echo.


Men meget af dagen stod Bent jo her (se nedenunder) og fløjtede og viftede med armene. ;-)

Det blev da også til et par DM-udtagelser til begge drengene. Zippo mangler nu kun 2 AG-udtagelser og Dazzler 3 spring-udtagelser før de er klare til DcH DM.


Jeg fik ikke filmet så meget, for ud over at jeg skulle lufte hunde og løbe med 2 hunde, så drillede vejret en del. Jeg havde kontaktlinserne på for første gang i år, og det var heldigvis rigtig fint. Nu skal jeg bare huske solbriller og læsebriller næste gang. Og selv om det regnede en del især søndag, så har vi 2 tørre telte med hjem. Men her er i hvert fald Bent og Dazzler i AG1 søndag.http://www.youtube.com/watch?v=AqzukwkhWzk


Nu er vi på vej hjem. Jeg sidder i bilen og blogger på min nye lille pc. Det er bare SÅ smart. Så behøver jeg ikke bruge tid på det, når jeg kommer hjem. Det bliver jo travlt, for vi skal afsted til Viby allerede torsdag aften. Nu er sæsonen rigtig i gang - og vi nyder det rigtig meget.

Ingen kommentarer: