lørdag den 16. maj 2009

DcH Tønder/Løgumkloster 1. dag

Øv - startede dagen i øsende regn, men heldigvis klarede det op ved middagstid.

Jeg havde rigtig glædet mig til, at Pia skulle komme og se, hvor dygtig Zippo var blevet - og så var han bare en lille l... i de 2 springløb - så vi er altså stadig i klase 1! Til gengæld tog vi os gevaldigt sammen i agility og vandt AG åben, men fik desværre en disk i AG1, fordi jeg lige glemte en lille krølle på banen.

Meghann og Monty havde nogle fine seniorløb. Meg rev en del om formiddagen, men jeg tror det var fordi banen var glat af regnvejret.

Bent dømte, men det var der altså ingen af mine hunde, der lod sig påvirke af. Heldigvis.

Nu kan det vist kun blive bedre i morgen. :-)




Da vi var færdige ville Pia lige ud og gå med sheltierne. Set det ikke bare ud, som om hun har helt styr på det?

Men vi skulle selvfølgelig have taget et "familie"-billede.



Det er (fra venstre) Zippo, Monty, Woogi, Trouble og Dazzler.

Efter fotografering fik de lov at stæse en tur. Det var lige noget, de kunne bruge.



Men her ser det faktisk ud til, at Pia igen har styr på sine tropper. :-)



Og Monty, ja han gad ikke blæse rundt med ungerne, så han futtede bare rundt og hyggede for sig selv.



1 kommentar:

Pia sagde ...

You have been Awarded :o) Please take a look at my blog:

http://piashunde.blogspot.com/