mandag den 11. maj 2009

DKK Viby - 3 dages stævne

Hold da op en weekend. Det har for mit vedkommende været fantastisk. Zippo har totalt genfundet sin stor-form, bortset fra et enkelt lillle udfald lørdag formiddag (der røg vores finaleplads :-)).

Uden at kunne huske detaljerne helt nøjagtigt, så tror jeg nok at vi kom hjem med den sidste pind i spring 1 og de 2 første i spring 2, 1 pind i ag2 og en dm-udtagelse i ag - samt en række flotte placeringer, heraf en del førstepladser. De var vist nok trætte af mig til præmieoverrækkelserne. Dog var Jesper Carstensen til dels solidarisk og var oppe lige så mange gange - tror jeg.


Niels var så sød at filme vores AG-åben om søndagen. Dejligt løb, som gav os en 2. plads efter Jesper og Indy.


Jeg valgte at trække Monty fra ag-løbene efter det første ag-løb om fredagen. Han hader det elektroniske bord og han kunne ikke lide belægningen på felt-forhindringerne. Og søde gamle Monty skal kun løbe agility hvis det er sjovt. Det var tydeligt at se, at han blev kvikkere og kvikkere som dagene gik - og en god gang massage både lørdag og søndag gjorde også godt.

Meghann var også med på massage-holdet, men hun løb i øvrigt fint og havde ikke så mange nedrivninger som hun nogen gange har. Hun er stadig en fryd at se når hun løber. Hold da helt op, hvor hun nyder det.

Paddy var igen nogen selvstændig, men pludselig i søndagens sidste AG1 gik der et lys op for ham (efter de var blevet disket) og han fremviste de flotteste felter i første forsøg på både vippe og balance. Bare han nu husker det! :-)

Ticket er ved at være over sin værste hormon-forstyrrelse, og det var tydeligt at se, at det blev bedre og bedre i løbet af dagene. Hun havde stadig periodevise "udfald", men de blev kortere og kortere, og søndag sluttede hun af med et fejlfrit AG2 uden svinkeærinder, dog med en lille tidsfejl. Bent var stolt og glad - og indimellem også lidt træt.


Søde Emily var der og havde heldigvis medbragt dejlige Dreamy, så vi kunne få billeder. :-)



Og så kan jeg kun sende store bunker af ros afsted mod Viby. Super stævne, gode hjælpere, dejlig mad lørdag aften, fine toilet og badeforhold, fint campingområde, sjov hold-konkurrence..... Jeg kunne blive ved. Det er tydeligt, at her er en klub med nogle ihærdige ildsjæle og en masse friske "vandbærere". Vi glæder os allerede til næste år.

1 kommentar:

Pia sagde ...

KÆMPE stort tillykke til Zippo og Marianne. Jeg ved jo hvordan du har haft det med Zippo efter Ticket kom i løbetid, så det er dejligt at Zippo er kommet over det :-)Det er nogen gode billeder super :-)
Til jer alle sammen tillykke :-)