tirsdag den 23. december 2008

Så er der dømt juleferie :-)

I dag har jeg givet mig selv ferie :-) og da Bent skulle på arbejde, havde jeg planlagt en rigtig hyggelig tirsdag for mig selv.

Først kørte jeg Bent på arbejde til kl. 9.00 (direktør-tid), og derefter kørte jeg til Sorø og samlede Lis og hendes hunde op. Jeg havde selv Zippo og Meghann med. Vi kørte ud i skoven - Lis havde lovet mig, at vi skulle gå tur et sted, hvor jeg aldrig havde været før. Og ganske rigtig, langt ude i skoven satte vi bilen og gik en dejlig tur.

Alle 4 hunde nød at løbe frit rundt - og de hyggede sig vældig fint sammen. Der er ikke noget dejligere end at betragte 4 mudder-indsmurte hunde, der løber rundt i skoven.


Er de ikke dejlige - mudderbanden: Zippo, Meghann, Peace og Bliss.

Efter turen med Lis og en god kop kaffe i Lis' køkken kørte jeg videre til Sorø for at købe de sidste julegaver og derefter til farmor og farfar. Farfar skulle jule-klippes, og der skulle byttes julegaver.

Da jeg kom hjem igen var Bent kommet hjem, og nu skal vi rigtig hygge os og lave ingenting de næste par dage. Ferie........

Ingen kommentarer: