mandag den 22. september 2008

Mere Albertslund

Ja ja - jeg er godt nok lidt bagud, men søndag den 14. havde jeg valagt at gå til rally-prøver i stedet for at løbe agility i Albertslund. Jeg ved med mig selv, at jeg bliver alt for stresset, hvis jeg melder til begge dele, så kun én ting pr. dag!

Det var første gang Zippo skulle op i "viderekommende" uden snor på, og han havde ikke taget mange skridt inde på banen, før han fortalte mig ganske entydigt, at jeg ikke havde en sk.. styr på ham. Hm...... Så vi gik ud med et I/B. Trine (dommer) mente dog at kunne huske at han havde fået 69 points, så det var da åbenbart ikke helt tosset.


Monty gik op med Lisa, som aldrig havde prøvet rally før - og Monty havde det rigtig hyggeligt. Han lurede hurtigt, at lige meget hvad han gjorde, så synes Lisa bare, at han var noget så sød - så han gjorde stort set, hvad der passede ham - og ca. halvvejs gennem banen gav Lisa op. Men hun sagde bagefter, at det havde været sjovt at prøve - og det var også helt tydeligt, at Monty havde det rigtig sjovt.


Menghann var for første gang oppe i ekspert-klassen og gik en fantastisk bane med super kontakt og en rigtig glad attitude. Det gav hende 98 points, så nu tror jeg på, at vi nok skal få de certer på et eller andet tidspunkt.

Ingen kommentarer: