tirsdag den 24. juni 2008

Stævne i Ølstykke lørdag den 21. juni

Lørdag havde jeg bestemt mig for, at jeg ville gå til rally-prøve med Meghann og Zippo i stedet for at løbe agility. Så det eneste agility jeg løb lørdag, var Monty's holdløb, hvor han løb en flot fejlfri springbane.

Bent løb agility med Paddy og Ticket. Paddy var rigtig streng i de 2 første løb og satte fuldstændig sin egen dagsorden, men da Bent i 2. løb skruede bissen på, løb han et fint sidste løb den dag. Ticket havde nogle fine løb, men blev igen flere gange "fældet" på de små detaljer. Det bliver hele tiden bedre, efterhånden som Bent og Ticket kender hinanden bedre, så vi håber stadig på de sidste 2 DM-udtagelser.

Zippo gik op i rally-begynder-klassen og bestod med 91 points. Den dygtige dreng!!!! Jeg synes ellers, at han var lidt mere flagrende end sidst, han vidste helt tydeligt, at det er noget med at vi skal hen til de der skilte - og så var det ikke altid, at han havde tid til at vente på mig. Men det har åbenbart ikke været så meget, at det har trukket mere end 9 points ned. Meget stolt ejer! Ups - hvis han gør det en gang til, så er vi oppe i klassen, hvor vi skal gå uden snor på.

Meghann gik op i rally-øvede-klassen og bestod den med 94 points, hvilket rakte til en 4. plads. Bestemt tilfredsstillende, bortset fra at det irriterer mig, at hun kan gå udenfor ringen og varme op med den flotteste "fri ved fod", og lige så snart vi starter på banen, så ligner hun en, der har fået tæv. Også selv om jeg roser og opmuntrer hende. Så skal Meghann bare bestå en gang mere, så er hun i ekspert-klassen.

Hele stævnet var om lørdagen færdigt ved 16-tiden, så vi var dejlig tidligt hjemme og kunne hygge med Andreas om aftenen.

1 kommentar:

Pia sagde ...

Tillykke med det fine resultat med Meghann, og et STORT tillykke med det enorm fine resultat med Zippo, tro mig jeg er så stolt.
Glæder mig til at kunne kramme ham.