søndag den 17. august 2008

Tillykke til Zippo og Meghann

I dag ved DKK's arrangement i Vejen (udstilling, agility, LP, HTM og rally) fik lille Zippo sin første titel, da han blev rally begynder mester. Han bestod sin rally-prøve med 94 points, hvilket er mere, end han tidligere har fået. Jeg er så stolt af min lille sheltie-fyr, som på trods af at jeg klovnede rundt omkring de 2 første skilte formåede at hive så mange points hjem. Næste gang er det så uden snor i viderekommende-klassen. Hm.......

Ved samme stævne blev Meghann rally viderekommende mester. Hun valgte ellers at gå totalt i "åh nej, min mor banker mig-mode". Jeg kom til at bukke mig ind over hende i en øvelse, og det skulle jeg aldrig have gjort. Samtidig var min koncentration på 0-punktet på grund af ca. 1000 hvepse, der sværmede omkring os. Så stor var min overraskelse, da der alligevel var rødt bånd og 83 points. Så nu skal vi træne "bakke" til ekspertklassen. Hurra!

I morgen får jeg forhåbentlig skrevet mere om hele weekenden.


Ingen kommentarer: