lørdag den 2. august 2008

Resten af ferien

Den sidste del af ferien gik alt for hurtigt. Torsdag aften var vi til sommerfest på campingpladsen. Dejlig mad, sjovt selskab, super live-musik - og så masser af rødvin og vodka-shots. Uha, vi regnede ikke med, at vi var til noget som helst næste dag, hvor vi skulle pakke ned og køre til Rødekro - men sådan var det bare ikke. Næste dag havde vi det helt fint!

Efter lidt problemer med en lynlås i forteltet, der ikke ville op, så fik vi efterhånden pakket sammen, afregnet og kom afsted mod Rødekro. Pia var allerede kommet, og det var bare at kaste sig over opgaverne og gå i gang. Bent tog sig af campingvognen og jeg gik i gang med at sætte ringbånd op. I løbet af eftermiddagen fik vi også skraldespande ud og flagstænger op, så det begyndte at ligne en stævneplads.

Pia havde fordelt opgaverne, så hun tog sig af alt "indendørs" og Bent og jeg holdt øje med det udendørs. Ud over, at vi selvfølgelig løb vores løb, Bent 12 og jeg selv 8 løb hver dag, så da vi nåede søndag aften var vi godt nok flade. Jeg havde faktisk overhovedet ikke noget overblik over, hvordan vi var blevet placeret i nogen af klasserne. Jeg ved, at jeg fik nogle præmier, men det gik lidt stærkt ind imellem.

Men det bedste var den søde måde, som de øvrige medlemmer i DCH Aabenraa tog imod os. Vi følte virkelig, at vi var en del af klubben, og det vil vi gerne sige dem alle sammen rigtig meget tak for. Det var en super weekend.

Og så var ferien pludselig slut, og det var tid at sætte næsen mod Sjælland. Efterhånden glædede vi os også til at komme hjem til Andreas og Bisserup.

Nu kan vi sætte en annonce i avisen:
"GODT BRUGT FERIE BILLIGT TIL SALG"

Ingen kommentarer: