søndag den 27. juli 2014

Weekend med stof og tid til eftertanke

Da vi havde trukket os fra deltagelse i EO havde vi pludselig en weekend hjemme, som vi ikke havde regnet med. Vi har valgt at bruge weekenden til at slappe rigtig meget af, da den næste uge og næste weekend garanteret bliver noget hektisk p.g.a. vores eget stævne i DcH Næstved.
 
Status på Zippo er heldigvis positivt. Helle har været og checke ham, og han sidder fint sammen igen. Vi har svømmet en del for at holde konditionen, og nu skal jeg bare "turde" begynde at træne lidt med ham igen. Jeg er simpelthen skrækslagen for, at der skal ske noget med ham igen - men samtidig savner jeg helt vildt at løbe med ham. Vi må prøve at komme lidt i gang i løbet af ugen. Det ser i hvert fald fint ud når han går og løber, og han har leget rigtig meget med Fanta, efter han igen fik lov. Så jeg krydser fingre og tæer og håber, at alt er ok.
 
Status på mit knæ er mindre godt. Begyndende slidgigt sandsynligvis som en følge af min knæoperation i 2011. :-((((((   Og hvad gør man så ved det? Ingenting! Jeg kan lave øvelser, og jeg kan tabe mig, så jeg ikke belaster knæet mere end højst nødvendigt, jeg kan spise Glukosamin - og så tage 2 Panodil inden jeg skal løbe agility. Men helst begrænse "løb" så meget som muligt. Tak for det! Kom igen hvis det bliver værre. Jeg kan ikke mindes at have haft så ondt i mit knæ før, som jeg har haft i tiden efter Dania Cup, men det har jeg nu ikke tænkt mig at lade gå ud over mit agility-liv. Så nu glæder jeg mig til at trænings-sæsonen går i gang igen, og så må vi se, hvordan det spænder af.
 
Det har da "trukket" i mig, når jeg på Facebook har læst opdateringer fra EO. Hold da op, hvor ville vi gerne være der!!!!! Men til gængæld har vi så fået lavet en masse andre ting denne weekend, bl.a. haft besøg af Andreas og farmor lørdag. Zippo og jeg har badet en masse - og så har vi i dag været på besøg hos Marianne Qwist og Bonnie. Vi havde kun taget Fanta med, for at ham og Bonnie kunne hygge sig i fred og ro uden de andre drenge. Og der gik ikke mange minutter, før de 2 legede godt - og vildt - sammen.
 
 
 
Da Bonnie blev træt og gik i seng tog Fanta også lige "en slapper".
 
 
På vej hjem kørte vi forbi hvad jeg synes er noget helt fantastisk: en pluk-selv gladiolus-mark. 10 stk for 50,- kr i alle regnbuens farver.

 Det er så svært at bestemme sig, men nu står der en flot buket herhjemme, og så vil jeg tage resten med på arbejde i morgen, så mine kolleger og jeg kan få noget smukt at se på.
 

Ingen kommentarer: