mandag den 21. marts 2011

Tillykke Monty

I dag fylder søde dejlige Monty 12 år. Monty vil altid have en ganske særlig plads i vores hjerter, og han nyder det store privilegium at være "ældste hund" i vores hjem, hvilket betyder, at han må næsten alt. :-)
Tak Johanna, fordi han får lov til at være hos os - vi elsker ham meget højt. Og vi skal nok passe godt på ham mange år endnu, forhåbentlig.

Monty finder altid en plet i haven, hvor solen bager ned.
Monty i fuld fart på vej ud af tunellen.
Her er vi til rally - bemærk, at vi går i takt.

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Tillykke med den lækre Monty. Han er bare så skøn, og han har givet os nogen total lækre børn, jeg er så glad for at jeg så ham, og fik lov til at bruge ham på Ronja, det har jeg da aldrig frotrudt :-) Håber han vil leve godt i mange år endnu :-) STORT TILLYKKE, også fra eks kone Ronja, datter Woogi og vennerne Aya og Viva.

Susanne Rødtness sagde ...

Stort tillykke med Monty drengen, skøn at have "gamle" der har det så godt :-)

Knus fra Susanne og Co.

Hanne sagde ...

Søde søde Monty.. Ham og jeg har vist noget sammen, som hverken han eller jeg glemmer...;o))
Tillykke gamle dreng. Også tillykke fra datter Soffy. Og kone Wendy.