tirsdag den 24. juni 2008

Hillerød Hundevenner 15. juni

Hvorfor har jeg ikke skrevet noget om dette stævne før nu? Tja, måske fordi det var en mærkelig dag for os.

Jeg havde i hvert fald hovedpine, så det ville noget - og det stammede helt klart fra en muskel nakken, som havde bestemt sig for at stramme noget så rigeligt. Faktisk kunne jeg - når jeg varmede hunde op med lidt lineføring - knap nok se ned på hunden, når den gik på min venstre side. Øv!

Og så var det et mærkeligt stævne. De fleste af vores løb var middelmådige. Monty var meget opmærksom på, at der var løbske tæver, men løb dog en fin AG3, som var en meget udfordrende og sjov bane. Bent var lidt stresset, for alle hans løb lå oveni hinanden, og Meghann drillede mig - så det blev sådan en la-la-dag.

Der blev dog lidt præmiekuponer, som kunne byttes i HH's dertil indrettede shop, men udvalget til salg for 2 HH-stakater var temmelig sølle (vi taler om nylonknæstrømper med blondekanter og den slags). Dertil var kommukationen mellem ringene og ud til deltaerne nærmest ikke eksisterende, så øv - det må blive bedre en anden gang.

Ingen kommentarer: