mandag den 28. april 2014

Weekend på vestegnen

Årets første udendørs-stævne er nu overstået - og afviklingen har jeg ikke lyst til at skrive noget om. Resultaterne var ok - ikke wauw, men ok. Der kom lidt points på Zippo's landsholdskonto og lidt på DM-kontoen til både Zippo og Dazzler. Jeg er heldig, at jeg har en dygtig hund, for han reddede godt nok min r.. nogle gange i løbet weekenden. Zuper Zeje Zippo. Blits havde flere rigtig fine løb, og det er hele tiden bitte små ting der gør, at de ikke kommer helt fejlfri igennem. Men det ser godt ud!
 
Ud over stævnet, så indbyder sådan en lang weekend også til en masse hygge. Fanta har haft 2 dejlige dage. Jeg tror han elsker agility-stævner. Fanta's bedste børneven, Nikolaj, kom sandelig forbi - og de 2 tog sig lige en lille hygger. Nikolaj er rigtig god til at lege med Fanta, så Fanta kan lære, at børn ikke er farlige. Prøv bare at se, hvordan de hygger.
 
 
 
 
 
Efter al den leg bliver Fanta træt, og så tager vi os lige en lille lur i solen. Det er også hyggeligt.
 

Når vi er ude til agility-stævner er der efterhånden en del rigtig gode "amatør"-fotografer, der er så søde at tage billeder af hundene og bagefter dele dem med os andre. For mig - som bare har et lille pocket-camera - er disse billeder guld værd. Tak til alle jer, der gider tage billeder af andres hunde og - ikke mindst - bruge tid bagefter på at redigere og dele.
Billederne fra weekenen herunder er taget af Rene Skafte og Tina Hindsgaul. Først er det Zippo ud af tunellen.
 
Dernæst Blitz i flyvende stil.
 
Og til sidst Dazzler, der er blevet helt aero-dynamisk i faconen.

Tak Rene og Tina, for dejlige billeder af vores hunde, som jo er verdens smukkeste og mest fotogene eksemplarer - hvis jeg selv skal sige det. :-)

Ingen kommentarer: