mandag den 3. december 2012

Dazzler's fødselsdag

Sætningen: hold da op, hvor tiden løber" passer på flere måder på dette blogindlæg.

For det første fordi Dazzler i dag bliver 4 år. Tænk, jeg synes lige vi har hentet ham hos Pia ude i plantagen i Sønderjylland. Det var koldt, der var sne, og vi gik tur i skoven med alle hundene. Og Dazzler peb helt til vi var kort før Lillebælt. Så faldt han i søvn - og vågnede igen på Lillebæltsbroen.
Prøv lige at se, hvor sød han var dengang:

Og nu er han Bent's dejlige og dygtige agility-hund, der i sit 4. leveår er blevet både spring- og agility-champion. Tillykke med fødselsdagen Dazzler!

Men derudover løber tiden simpelthen fra os lige nu. Jeg nyder mit arbejde, men det tager godt nok også meget af min tid. :-) 
Siden sidst har vi bl.a. været med min arbejdsplads på firma-tur til Stettin i Polen. Det var en bustur, der var lige lovlig underholdende, med en ualmindelig urutineret chauffør, men med godt kollegialt samværd og - ikke mindst - underholdning lørdag aften af Monrad og Rislund, som i dagens anledning var eksporteret til Polen.

Så har vi været på kursus i Kolding med Ann-Britt. Derom kan der kun siges gode ting!!!

Og vi har fået pyntet til jul. Vi har i den grad taget revanche for at vi ikke var hjemme sidste år til jul, og derfor ikke pyntede ret meget op. Hver morgen glæder vi os over de flotte gaver i den julekalender, Andreas har lavet til os. Så julen kan bare komme an - vi er klar.

Ingen kommentarer: