fredag den 24. juni 2011

Lidt sent - Albertslund med mere

Tja - jeg synes jeg har haft den der med "li´dt sent" med i utallige overskrifter, men tiden løber hurtigt lige nu.

Sidste weekend var vi i Albertslund til DKK-international. Zippo løber stadig super, selv om jeg på grund af mit dumme knæ ikke altid er helt med. Han holder sig i toppen (når vi ikke bliver disket), så det giver heldigvis grund til at forsøge med landsholdet igen næste år.
Dazzler og Bent var igen stjerner. Dazzler rykkede op i AG3 lørdag, bare et halvt år efter hans stævnedebut. Han er modnet rigtig meget de sidste måneder, og det er en fornøjelse at se, hvordan Bent og Dazzler bare bliver bedre og bedre sammen. Ticket løb et enkelt løb med Pia, som desværre endte i en disk p.g.a. et kort øjebliks uopmærksomhed, og ellers løb hun med Bent. Det blev bl.a. til et fejlfrit spring åben søndag. Så vi kørte hjem fra Albertslund og var ganske tilfredse.

Chinook var selvfølgelig med. Han møder stadig alle hunde og mennesker med stor tillid - og stor selvtillid! Søndag blev han dog sat til vægs af en lille papillon 3 uger ældre end ham selv. Hm...
Men bortset fra det, så trives han og vokser. Han er ved at finde ud af hverdagen hos os, og det fungerer rigtig fint. Vi er startet på hvalpetræning, og det er rigtig sjovt.

I dag er det vores søde farmors fødselsdag. Jeg havde lovet at komme og være "ung pige i huset" og medbringe brød og kage - men først måtte jeg lige en tur om arbejdet for at lave løn. Chinook var med inde og hilse på. På billedet er der dobbelt-Chinook, for han er også på min computerskærm.


Nå ja, så var der det der knæ. Nu er det blevet scannet, og den gode nyhed er, at der ikke er noget galt med hverken menisk eller korsbånd. Mine smerter stammer fra en kronisk betændelse i en slimsæk i knæet. Sådan noget har jeg aldrig hørt om. Det kan godt forsvinde af sig selv - men når det har varet så længe som det har, så er det meget usandsynligt. Så kan man fjerne den betændte slimsæk ved en kikkert-operation. Derefter vil der dannes en ny, der sandsynligvis ikke er betændt. Hm.... Nå, men sådan en operation er jeg indstillet til når vi når oktober. Så jeg kan nå at fortryde mange gange endnu.

Ferien står for døren. Lige nu sidder jeg i bilen på vej mod Ødis-Bramdrup, hvor vi skal på kursus i næste uge. Det bliver garanteret som sædvanligt lærerigt, hyggeligt og hårdt. Andreas er hjemme og passer huset (og sit arbejde). I weekenden er der stævne i DcH Odense. Der kører vi så frem og tilbage begge dage. Vi skal møde Dream og Helle, så det bliver garanteret hyggeligt. Og så må jeg jo se, om ikke jeg kan blive lidt hurtigere på bloggen, nu det er ferie :-)

Ingen kommentarer: