lørdag den 16. oktober 2010

En rigtig dejlig dag

I dag - den 16. oktober - er det min søster Ina's fødselsdag, og det var også konkurrencedag i VAS for de store hunde.

Vi stod tidligt op og kørte til Vallensbæk. Bent skulle løbe med Ticket. Det f'ørste løb nåede de, mens jeg stadig var der - og det blev desværre til en disk. Men da jeg så kørte min vej, så gik det hel straks meget bedre.

Jeg kørte til Arken, hvor jeg havde aftalt at mødes med min søster Ina og hendes veninde Birgit. Vi skulle se Scherfig-udstillingen, og den var rigtig spændende. Ud over de malerier med elefanter, som rigtig mange kender, så var Scherfig jo en stor samfunds-revser og meget kritiserende over for mange ting, hvilket bestemt også kom til udtryk i hans billeder.

Højdepunktet på dagen fik jeg dog heldigvis lov at opleve, da Bent og Ticket løb AG2 og vandt klassen. Samtidig rykkede Ticket op i AG3! Godt gået, Bent og Ticket.

Så må vi bare se, hvad Zippo og jeg kan få ud af dagen i morgen i Vallensbæk. :0)

Ingen kommentarer: