lørdag den 2. januar 2010

Stævne i Vallensbæk - dag 1

Hold da helt op, hvor var jeg spændt. Zippo har kun været på gulvtæppe 2 gange før: i Ribe og i Vallensbæk i februar 2009, og han har jo udviklet sig enormt siden dengang. Så hvordan mon han klarede gulvtæppet nu, hvor han har fået så meget mere selvsikkerhed i sine løb?

Han klarede det bare super. De 2 første spring var helt klart lidt famlende, men så løb han bare som om det var da helt OK. Min lille super seje sheltie-fyr.
I spring 3 fik vi en 5. plads med 1 vægring. Jeg fik puffet ham ind mellem 2 spring, men heldigvis hevet ham ud igen samme vej. :-) Irriterende hund, der gør, hvad man beder den om! Men næsthurtigste tid blandt mellem-hundene.
I AG3 fik vi en 3. plads med 1 vægring. Jeg tror ikke han havde set slalom, så han røg ved en fejl ind i port 3 - men selv om jeg rettede det og sendte ham rigtigt ind, så havde vi klassens hurtigste tid.
Og så løb vi for sjov Tid-Fejl-Ud. 25 forhindringer og en førsteplads. Sådan - chokoladepræmien var i hus. Sorry, Preben!

Da Bent var hjælper havde han lov til at løbe med i Tid-Fejl-Ud, så han havde taget Ticket med. Ticket løb et kanon løb, fik 22 forhindringer, før hun gled i slalom - men i super flot og koncentreret stil. Det tegner godt for den kommende sæson.

Jeg er bare helt oppe og ringe over, at det har været så fedt at løbe med Zippo - og at løbe indendørs på tæppe. Godt der kommer en dag mere i morgen. :-)

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Tillykke tillykke, jeg ved jo at I kan, godt at der kommer sms fra dig i løbet af dagen, så jeg kan følge med :-)

Lone Sommer sagde ...

Han er altså lækker ham der.... nej, det sagde jeg bare ikke!

Dorthe Johnsen sagde ...

zip zip hurra