tirsdag den 19. januar 2010

En fridag - fortalt af Zippo :-)

I dag havde min mor fri fra arbejde. Hun havde aftalt med Helle Gisbøl, at de skulle ses - og jeg blev udvalgt til at komme med. Hurra. Det er nok fordi jeg har charme, selvtillid og lækkert hår.

Helle har 3 irske terriere: Kitte, Abbey og Aya (jeg kender faktisk også en anden sød Aya :-)). Da vi kom til deres hus kom Aya ud og hentede mig ved lågen. Hun var meget sød! Vi legede så ude i sneen mens mor og Helle drak kaffe og ordnede verdenssituationen. Så kom vi lidt ind. Kitte og Abbey blev lukket ind, da de ikke helt kunne se min charme - så Aya og jeg legede bare videre indenfor.

Her giver jeg lige Aya et lille kys, for jeg synes hun er lækker, og hun kan også godt li' mig.

Så stod Aya lige og tænkte lidt over, hvordan hun skulle forholde sig til det der kysseri.

Og det endte med at hun bestemte sig for, at vi hellere måtte lege lidt mere.

Synes I ikke hun er smuk? Det synes jeg i hvert fald. Med lækre brune øjne og smukke ører, der kipper begge to. :-)


Bagefter gik vi en lang tur langs stranden, hvor vi kunne løbe løs og snuse. Jeg satte en masse visitkort, så alle de lokale drenge kunne læse, at jeg hade været der.


Tak til Helle og Aya for en hyggelig dag. Jeg håber, at I kommer og besøger os en dag. Så skal jeg vise Aya alle mine gode steder.
Hilsen
Zippo












Ingen kommentarer: