fredag den 26. juni 2009

Fødselsdagsbørn

I går, den 25. juni, fyldte Miss Ticks 4 år. Hun er nu fars hund - hendes temperement passer meget bedre til Bent end til mig :-) og de løber rigtig fint sammen. Hun vil da gerne løbe et enkelt løb med mig ind imellem, men helst løber hun med sin far.

Og i dag fylder min egen lille stjerne-hund, Zippo, 2 år. Tænk, at man kan få en så fantastisk hund ved et tilfælde. Tak Pia, for at tænke på mig, den dag du fik ham tilbage. Jeg har aldrig haft en hund som ham, og jeg glæder mig hver gang vi skal ud og løbe agility sammen. Zippo's liv er helt klart agility. Det er det, han er skabt til! Og når jeg engang lærer at reagere hurtigere, så skal vi nok blive til noget, Zippo og jeg. Men allerede nu fremviser han imponerende resultater. Jeg elsker bare den hund!

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Tillykke med begge to :-) Jeg ved godt du er glad for Zippo, og jeg er nu også glad for at du har fået ham :-) Husk at hygge om dem :-)

Hazyland Border Collies & Biscuit sagde ...

Tillykke med fødselsdagene!