mandag den 10. august 2009

Lidt af hvert

Weekenden bød på stævne i Nykøbing F. Flot vejr, måske lidt for varmt, flotte præmier, søde mennesker, dejligt besøg søndag af Knud og Marianne, gode løb af alle hundene. Det sjoveste var at løbe med Spooky, selv om hans fart er aftaget noget. Men det var tydeligt at se, at han synes det var sjovt. Tilskuerne synes især det løb, hvor Spooky havde opdaget stævnets løbske tæve, var et hit. Det var en slags spor-agility :-)

I dag er Ticket blevet steriliseret. Hun er stadig lidt groggy, og skal med mig på arbejde i morgen, men hun har klaret det fint. Hun er syet med sting, der ikke skal fjernes, og har fået flydende plaster over, så hun kan ikke slikke i såret. Cool. Nu ligger hun og prøver på at finde sig selv, mens søster Zoë holder vagt ved siden af buret.


Bent er kørt til Sorø for at undervise i Rally. Egentlig skulle vi have været afsted begge 2, men da min ryg er rigtig øm og dum i dag, og da det er første gang, og det ikke har været annonceret på hjemmesiden ret længe, så valgte vi at Bent kørte alene, og så blev jeg hjemme og var sygeplejerske.

Og så vil jeg da ikke undlade at dele nedenstående billede med jer. Det er lige før starten på mit første løb nogensinde med en Belgisk Hyrdehund. Jeg havde fået lov til at prøve at løbe et løb med Aya i Rødekro, og vi løb spring åben om søndagen. Hun rev første pind, og det var fordi jeg var usikker på hende i starten. Ellers var det et fint løb, som jeg rigtig hyggede mig med. Tak Pia - du må få et springløb med Zippo i Varde til gengæld :-)

1 kommentar:

Pia sagde ...

Mange tak, men mon ikke jeg skal tage Meghann istedet for :-)
Jeg glæder mig til weekenden. Og god bedring til Ticket :-)